2009. március 31., kedd

Stólám



Mégiscsak mutatom.:) Ő készül a korábban dicsekvés tárgyát képező Hedgehog Fibres-féle fonalból. Ritkán kötöm, más projektek jelenleg fontosabbak, illetve inkább szükség van rájuk.

Egy részét kifeszítettem, hogy látható legyen a minta.

Bizonyára eljön majd az a pillanat is, amikor értékelhető felvételeket tudok készíteni.:S A valódi szín a kettő látható között van, sőt, a "totál" áll közelebb a valósághoz. Annál azonban világosabb. 2.75 mm-es tűvel bütykölöm, majd' 300 szemből áll egy sor. Eltart egy ideig, míg a végére érek, de ennek ellenére szeretem csinálni!:)

14 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Woooow!:-)Szééééép!

Imponáló szemszám, ezt tényleg elpókhálózod egy darabig! De megéri a melót! :-)

Melinda írta...

Óóó, köszönöm!:)))

nöné írta...

Nagggyon szép lesz! Nem semmi azzal a picinyke tűvel böködni. De a végeredmény meseszép lesz, vagy még annál is szebb!

Melinda írta...

Köszönöm!:) Én - perverz módon - szeretem az ilyen picinyke tűket!:D

helen írta...

Meseszép!!! Gratula! Sokáig fog tartani, de megéri, mert valami hihetetlen jó!

Melinda írta...

Örülök, hogy tetszik!:)

Melinda írta...

Nagyon ügyes vagy!Klassz lesz a stólád!

Melinda írta...

Köszi, Drusz!:x

Anice kötős blogja írta...

Hű, ez nem semmi!

Melinda írta...

:))

Timici írta...

széééép nagyon! 300szem atyaég!
én 4es tű alatt már nem nagyon szeretek velük kötni, max. zoknit
a Laminaria is 4essel van, nem is halad:(

Melinda írta...

Köszönöm, Timi!:)
A kedvenc tűméret ízlés dolga. Tény, hogy a vastagabb gyorsabb haladást eredményez, de a kicsikkel meg finomabb minta köthető - szerintem.:) És azért én sem kizárólag nagyítóval látható tűket használok!;D

Timici írta...

:o) hát igen, egy jó kis pókhálós csipkéért én is képes vagyok sok mindenre, még a 3,5es tűvel való kötésre is:D
azért nem láttam mi készül a stashből, mert visszafele olvastalak, kitörölni meg nem akartam a bejegyzést;o)

Melinda írta...

;))))