2009. április 6., hétfő

Csokoládém





Ímhol ő, a csokiszínű pulli, aki rettentően s rendületlenül várja, hogy összeállítsam. Ez horgolás alkalmazásával fog bekövetkezni, mihelyst elég erőt gyűjtök hozzá...

A képek:
1. kupacban
2. rendezetten
3. passzét mutatva gombostűi segédlettel
4. mintát mutatva közelebbi szemrevételezés céljából.

A színt a "kupacban" formáció prezentálja leginkább.

Ohhh, majd' elfeledtem: Katia fonalka használtatott, Caricia nemzetség (100% pure merino wool) és 3 mm-es tű. Ha készen lesz, nagyjából 400 gramot nyom majd. 3/4-es ujja lesz, legalábbis a tervek szerint...

8 megjegyzés:

nöné írta...

Ez a kis darabocska is nagyon jól néz ki, meg is kívántam egy kis fincsi csokikákat. Megyek, kutatok valahol.

Melinda írta...

Remélem, találtál valami fogadra valót!;)

nöné írta...

Iiiigen, finomságos Milka csokika csíkocska árválkodott, és csak rám várt a spájzban (én dugtam oda):oDDD. Muszáj néha eldugni a család elől egy kis darabot, mert ezek amit látnak, mindent megesznek:o)))Én általában pont akkor nem kívánom, amikor a többiek eszik, aztán meg amikor jólesne, már csak hűlt helye van:o(

Melinda írta...

Szegény, szegény Gyöngyi!:D Egészségedre!:)

helen írta...

Tetszik a szín és a forma is! Hajrá!

Melinda írta...

OKÉ!:D

Timici írta...

jajj ez nagyon nekem való, a színe is+a minta is,tessék gyorsan összehorgolni, lesz picit hidegebb nemsokára, akkor jó hasznát veszed;o)
a fonal vmi álom lehet élőben, pihe puha és könnyű is, Te mázlista!:o)

Melinda írta...

Értettem, igyekszem majd vele!:) Tényleg mázlim volt a fonallal, nagyon jó áron jutottam hozzá. És valóban vajpuha, nyammm!:)