2009. június 17., szerda

Adamas shawl



Yarn: 100purewool, Cypres, laceweight, 950 yards
Needles: 3.75 mm, circular bamboo


Életem első kendője. Nem egy nagy bonyodalom, tudom, de az enyém és imádtam csinálni!:) Még nem tudom, mekkora lesz, mert nincs mosva, blokkolva. Kicsit többször ismételtem a fő motívumot, mert egyébként maradt volna fonalam, azt pedig nem akartam. Kereken egy hét alatt készült el.
Már tűn van a következő...;D

This is the first shawl of my life. Not too dificult, I know, but it's mine and I loved to knit it!:) I don't know its size, since it is not washed and blocked yet. I repeated the main chart a few times more than required, because I didn't want to have yarn left over. It took me exactly one week to knit it.
My next shawl is being knitted already...;D

21 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, de érdekesen lett csíkos! Tök jó!
Azért nem semmi, hogy 1 hét alatt megcsinálod. Én meg mióta nyűvöm már mindkettőt. Igaz 1 hétig sosem csináltam egyhuzamba, de szerintem már sokkal több idő van bennük.

Anice kötős blogja írta...

Nagyon szép a mintája és ne szóld le, mert biztos hogy nagyon kellett figyelni, hogy minden rendben menjen rajta!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a szine ! Hihetetlen, hogy egy hét alatt megcsinálsz egy ilyet! Úgy irigyellek, hogy ilyeneket tudsz kötni....

Macus írta...

Szerintem is gyönyörű! Én már egy ideje nézegetem a gyönyörű kendőiteket, gyűjtöm a bátorságot, hogy belefogjak. De amikor ilyen szépeket mutattok, mindig egyre közelebb érzem az időt, amikor hozzáfogok.
Szóval: nagyon ügyes vagy!

Névtelen írta...

Tyu, nagyon szèp lett, ès nagyon tetszik a szine is, imàdom az ilyen szinjàtszò fonalat.
Es nagyon szèp, egyenletes a kotèsed. Gratulàlok!

Melinda írta...

Köszönöm, Lányok, annyira kedvesek vagytok!:)

Dóra: azért ez nem ám egy olyan bonyolult minta, mint a tiedé, könnyen megjegyezhető, adja magát. És hát azért rendesen zombultam is, meg szalad a lakás...:DDD

Anice: le azért nem szóltam, de tény, hogy nem egy bonyolult minta. De ettől függetlenül nagyon tetszik!:)

Manka: én meg a mini házikódat irigylem!;)))

Mária, eddig nekem mondták, most én mondom neked: csak bele kell fogni és akkor már megy magától. Én is hetek-hónapok óta gyűjtöttem hozzá a bátorságot.:)

Köszönöm, Katica, neked is!:x

Kati írta...

Nagyon szép!!! És ez a fonal, nagyo tetszik!!:)
Vigyázz! Én sem tudom abbahagyni a kendőkötést:D

Hesztia írta...

igen-igen tetszik,nagyon jó színei vannak!:)
Most már igazán muszály leszek megnézni rajtad is :D

Timici írta...

szuper lett! én is régóta nézegetem már ezt a mintát, nekem tetszik, hogy nem olyan cirkalmas;o) és egy hét alatt ekkorát kötni, nem semmi, büszke lehetsz magadra!
érdekes, hogy én 4es tűvel kötöttem a Lamináriát, ami lace weight fonal, de legközelebb tuti 5ös vagy 5,5es tűt fogok használni, ehhez képest, Te 3,75öst:o) tényleg szereted a vékony tűket:o)

nöné írta...

Óóó, egy általam eddig ismeretlen minta! Na ne...:o)
Nagyon klassz lett, tetszik nekem is a színe. Na de hogy ilyen vékony tűvel egy hét alatt!!! Csúcsokat döntögetsz! Gratulálok hozzá!

Melinda írta...

Köszönöm, Kati, neked is!:x És igen, a kendőkötés valóban szenvedéllyé fajul egy pillanat alatt...:D

Ágotám, azért remélem, nem olyan soká találkozunk, hogy már kendőt kellene hordani...;)))

Timici, nyugodt szívvel ajánlom ezt a mintát, ha nem unod el hamar az ismétlődést, akkor kellemes kötni. Én szerettem!:) Sőt, akár újra megkötném.;) Bizony, a vékony tűt szeretem, hát istenem, mindenkinek megvan a maga perverziója!:DDD De egyébként ezt a méretet kérte a minta.

Melinda írta...

Jaj, Gyöngyi, zavarba hozol!:))) Köszönöm szépen!:x

Amanda írta...

Akkor irány a hatos villamos...
Szép munka, megemelem a szalmakalapom!

Melinda írta...

Úgy-úgy, Mónikám, jól beszélsz!;DDD

Moncsi írta...

Elsőre olyan, mintha a 20. lenne! Már letöltöttem én is ezt a mintát, de nem vágtam bele, Most pamutozok! Várjuk a következőt! Puszi!

Melinda írta...

Köszönöm, Moncsi, ez igazán jól esik!:):x

Melinda írta...

Nahát,hogy te milyen ügyes vagy!!1 hét alatt,ilyen gyönyörűséget!!Le a kalappal kedves drusza!

Szihaj írta...

Nagyon szép, finom munka! És hihetetlenül gyors vagy! :))

Melinda írta...

Köszönöm, Lánykák!:x

Névtelen írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon szépeket készítesz. És a fonalak színe... Gyönyörűek!
Én is kötök, szinte állandóan, ha érdekelnek a munkáim, nézz be a honlapomra. Én is tervezem egy ilyen részletes, bemutatós oldal elkészítését, de még csak a feje,ben van meg.
Honlapom: www.ezisazis.honlapepito.hu
Ja, és jövök máskor is, ha megengeded.

Melinda írta...

Köszönöm, hogy meglátogattál és a kedves megjegyzést is!:) Gyere máskor is, szívesen látlak! Én is felkereslek téged.;)