2010. március 3., szerda

Cikk-cakk sál - Zig Zag Scarf

Ezer éve plusz/mínusz 1 nap készült el ez a sál, de a blokkolás, majd a fotózkodás eltartott egy darabig...:) /Gyerekek kíváncsiskodása, fény semmi, azt hiszem, mind ismeritek az ilyen helyzeteket.;D/
Az első kép a színhű.

I finished this scarf weeks ago, but had no opportunity to block it and take some pictures of it...:) /Kids around, no light, you all might know this situation.;D/
Real colours can be seen in the first picture.

 
  
 
Cikk-cakk sál - Zig Zag Scarf
Design: saját - by me
Fonal/Yarn: saját festésű organikus merinó - my own hand-dyed organic merino
400m/100g
Méret/Size: 187x26cm
Tű/Needles: 5 mm-es bambusz - 5 mm circular bamboo

16 megjegyzés:

dviki írta...

Nagyon klassz!!! :) A formája is és a színe is! :)))
És látom, hogy saját kútfőből pattant ki a minta!?!? Irigyellek... :)))))

nöné írta...

Óóóó, de széééép! És mit látok, 5-ös ?????? tűvel készült:o) Szép, mint mindig.

Szihaj írta...

De szééép!
Jövő télre én is szeretnék majd vmi puha, meleg csipesálat kötni, jövök majd hozzád tanulni :)

Macus írta...

Naggggyon szép!!! :))

orsolya vanessza kiss írta...

Tényleg! :))

Anice kötős blogja írta...

Nagyon tetszik a minta és a szín is!

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz :)

Melinda írta...

Köszönöm, Lányok, olyan aranyosak vagytok!:))

Viki: a minta nem az én találmányom, csak az, hogy így és ennyi legyen egymás alatt, mellett stb.;) Nem vagyok én akkora ász!;D

Gyöngyi: most szólj hozzá!;DDD

Hájnolom:nem gondolom, hogy segítségre szorulsz a kötés terén...:)

Piszke írta...

Melinda, ez egyszerűen gyönyörű! A színei és a mintája is elbűvölő.

Melinda írta...

Óóóó, igazán köszönöm!:x

Norvég Halász írta...

Nagyon szép őszi színe van ennek a fonalnak, egyből az a hangulat jutott róla eszembe, amikor az ember napsütéses időben térdig gázol a lehullott falevelekben! :)

Melinda írta...

Ó, be nagyon szépet írtál, Zsuzsa!:) Köszönöm szépen!:x

Timici írta...

nagyon szépséges, a fonal is és a minta is:o)

dviki írta...

Jajj, látod milyen "amatőr" vagyok! :) Akkor,keresem a mintát....hátha egyszer én is...nekem is. :))))))

Maris írta...

hú de szép!!!!!!!!!!!

Melinda írta...

Timikém: köszönöm!:x

Viki: dehogy vagy te amatőr!:x A mintát szívesen elküldöm, csak jussak el egy szkennerig...;)

Maris: köszönöm szépen!:x