2011. május 26., csütörtök

Pink Peony Hat (tesztkötés megint) - Test knitting once again

Újra az a megtiszteltetés ért, hogy egy tervező tesztkötésre kért fel. Nagyon szívesen vállaltam természetesen, mert szeretem a hölgy munkáit, nem egy sapkát kötöttem már az ő tervei alapján. Irina, köszönöm a lehetőséget!
A modellkedésre egy kolléganőmet kértem fel. Nóri, köszönöm neked is!

I once again had the honour to test knit for a designer. It was a pleasure, because I like her works, I already have knit a few of her designs. Irina, thank you for the opportunity!
The hat is modelled by a co-worker of mine. Nóri, thank you for your kind help!





Minta/Pattern: Pink Peony by Irina Dmitrieva
Fonal/Yarn: 66g/165m Felhő by Barka Fonal, Zürich árnyalat/shadeZürich
Tű/Needles: 4mm KnitPro körkötőtű/4mm circular KnitPro needles

8 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Ezt is érdemes volt elvállalnod, mert szép lett! A másvalaki modellként elsőre meglepett, a lányocskád micsinál?

Mona írta...

Legközelebb engem kérj! :)

Barbi írta...

Jujj, de tuti! Én nagyon szeretnék majd Tőled egy ilyet télre! Rendelésre készítesz? Majd e-mailben megkereslek!:D Nagyon klassz! És a legutóbbi fonalaid színe!!!!! :D

Melinda írta...

Köszönöm szépen, Lányok!:x

Anice-om: a lánykám nem szereti a barett sapkákat, sajnos.:(

Mona: ez a sapek tulajdonképpen gazdátlan...;D

Barbi: eddig nem kötöttem rendelésre, de egy ilyen kisebb munkával kapcsolatban nem vagyok elutasító.:))

gabi írta...

Nagyon tetszik ez a fazon!

Melinda írta...

Örülök, Gabi!:)

bucilla írta...

Gyönyörű ez a sapi Melikém! Gyönyörűen kivitelezted ezt is, mint ahogy azt már tőled megszoktuk, nem csodálom hogy lépten nyomon ilyen felkéréseket kapsz:)Külön izgalmas a lusta szegély rajta, kár hogy nekem nem állnak jól a sapkák:(

Melinda írta...

Köszönöm, Bettikém!:x Tudod, én is ebben a cipőben járok: boldogan hordanék sapkát, de vizuális környezetszennyezés vagyok bennük, sajnos.:(
A lusta szegélytől kicsit tartottam, de úgy tűnik, rugalmasan tartja magát.