2011. október 30., vasárnap

Manti








Minta/Pattern: Manti by Eveli Kaur
Fonal/Yarn: 525m DROPS Nepal by Garnstudio, 3720-as árnyalat/shade 3720
Tű/Needles: 5,5mm KnitPro kör- és zoknikötőtű/5,5mm circular and DP KnitPro needles
 
Nagyon csinos kis kardigán - már ha nem tűnök elfogultnak.:)
Két verziója van, a másik a kapucnis. Azt választottam volna, de mivel így is a tíz évesekre való méretet kellett kötnöm, hogy a hat és fél éves lányomra éppen megfelelő méretű kardigánt kapjak (és itt az eltérő tűméret nem sokat nyomott a latban) és hamarosan ezt is kinövi, nem akartam időt/fonalat áldozni még a kapucnira is. Ezzel kapcsolatban volt egy kis nézeteltérés köztem és Jázmin között, de aztán megbékítettem egy kapucnis kardigán jövőbeni megkötésének kilátásba helyezésével.
A minta egyébként szépen, alaposan megírt. A kardigán hónaljig egyben készül (lentről felfelé), aztán az ujjakat körben kell kötni és hónaljnál csatlakoznak a testhez. Nagyon tetszik a vállrész kialakítása. (A végén már csak egy csavart csík megy a nyakig, annyi marad az ujjból és az "forgatja össze" a hátulját és az elejét.) Ó, és vannak benne rövidített sorok is, csak hogy tényleg ne unatkozzunk!;)
 
Ravelled: HERE!

19 megjegyzés:

Ilona írta...

Abszolút nem vagy elfogult, annyira csinos ... a kislányod. A pulcsi meg igazi mestermunka, ahogyan azt már megszoktuk.

Hegemony77 írta...

Nem vagy elfogult, nagyon csinos!

Melinda írta...

Köszönöm szépen, Lányok!:)

zazálea írta...

a kisiskolás milyen csini benne!

Zsu írta...

Egyik szebb, mint a másik! ;) Eszméletlen ügyes vagy.

Irenka írta...

Gyönyörű munka! Nekem úgy tűnik, Jázmin is elégedett. :)

Melinda írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm szépen!:x:)

paribanu írta...

Óóóóóó....be csini! Mind a kettő...A kardigán is és a nőcid is...

Te a rövidített sorokat is kirázod a kisujjadból:-)

Melinda írta...

Köszönöm, Kati!:)
De azt ne hidd már: itt semmiféle rázogatás nincs, legfeljebb a fejé, értetlenségemben, hogy akkor most hogy is...? De egyszer majdcsak belejövök ebbe is.;D

MrsYarnart írta...

tényleg nagyon csinos! nekem külön tetszik a gallér:annyira jópofa, hogy olyan változatosan lehet viselni.

Melinda írta...

Köszönöm szépen!
Igen, a gallérja szerencsére nagyon praktikus.

Csilla írta...

Csini kardi a kis csini hölgyikén :)Tényleg jó a nyakmegoldása, praktikus.

Melinda írta...

Köszönöm, Csilla!:)

swarbli írta...

Szia!
Képzeld a ravelry-n kapucnis gyerek kardigán mintát kerestem vastag fonalhoz és ez nekem is nagyon megtetszett. Aztán néztem az elkészült projekteket és csak akkor jöttem rá, hogy ezt láttam nálad kapucni nélküli változatban. Tényleg nagyon szép! Úgy elkezdeném!
Szóval akkor most mi van ezzel a méretezés dologgal? E tekintetben nem jó a minta, vagy a kislányod ennyivel nagyobb a kortársainál?

Melinda írta...

Szia!
Örülök, hogy tetszik a kardigán.
A kislányom egyáltalán nem nagyobb egy átlag 6,5 évesnél (mi több, szerintem apróbb is, de ez most mindegy). Tény, hogy a kardigán eleve szűkre tervezett, ez olvasható is a leírásánál, ha jól emlékszem. De szerintem kicsit túlzásba esett a tervező és túl szűkek a méretek (más is panaszkodott erről már). Tehát, ha megvan hozzá a tudásod - és bizonyára így van -, a kötéspróbától függően persze, de valahogy csempéssz bele plusz szemeket mind a karjába, mind a testébe - már ha egy bővebb valamit szeretnél, aminek alá is fér még egy réteg ruha.

Marifetane hobi írta...

çok güzel bir örgü elinize sağlık sizi tebrik ederim görüşmek üzere sevgiler.

Melinda írta...

I wish I could understand what you wrote...:)

Szabella írta...

Szia!
Kaptam ajándékba egy fonalat ami elvileg a te műved!
Mutatok róla képet a blogomon.
Kendőbe kezdtem vele, de félek kevés lesz, mit gondolsz tudsz valahogy segíteni?

http://mybeautyfulldreams.blogspot.hu/2012/08/fotomize-kendorol.html

銀行汽車貸款0800772999 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.