2009. május 29., péntek

Minike - Something small



Pattern: Polly
Fabric: 35ct Edinburgh, colour 323
Thread: Vikki Clayton HDF, one over two


Polly még nem is tudja, hogy mi készült a tervéből... De remélem elégedett lesz az eredménnyel.:) Én mindenesetre igen!;)

A képecske egyébiránt egy anyukának készült az ovis vásárra. Szereti a szíveket.:) Bízom benne, hogy az ő ízlését is eltaláltam.

Polly doesn't even know yet, what I made with her pattern... I hope she'll like the result.:) I definitely do!;)

By the way, the picture is stitched for a mother and will be "officially" sold at the charity fair of my daughter's kindergarten. She likes hearts and I hope I managed to hit her taste, too.

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép.Nekem nagyon tetszik!

Valikaa írta...

Ez igazán mutatós! Nagyon szép!

helen írta...

szuper!!!

Polly írta...

Éva hívta fel a figyelmemet a bejegyzésedre, és... majdnem elpityeregtem magam az örömtől, hogy kihímezted az egyik általam tervezett mintát.
Nagyon köszönöm!

Polly írta...

A nagy örömtől le is maradt, hogy:

Nagyon szép a hímzés, és szuper ez a doboz :)

Macus írta...

Ez gyönyörű!

Melinda írta...

Nagyon kis édes!
A keret pedig olyan jóóó!

unikat írta...

Letisztult, egyszerű minta, hozzáillő kerettel.
Tökéletes az összhang, legalábbis az én szememnek.
Nagyon ügyes munka!

Melinda írta...

Drága Polly! Nehogy már TE köszönd meg nekem!;) ÉN köszönöm, hogy ilyen szépet terveztél és közkinccsé is tetted!:x:x:x /Ez egyébként nem egy doboz, csak árnyékot vetett a keret.;)/

Minden kedves Hölgy minden kedves megjegyzését nagyon köszönöm!:))) Polly nevében is - ha mondhatom...;)))

nöné írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, egyszerű és roppant mutatós! A kivitelezésről már nem is beszélve. Hogy ennek a Pollynak milyen szép kis mintái vannak! Csak ámulok és bámulok. És még közzé is teszi! Nagyon aranyos:o)

Melinda írta...

Köszönöm, Gyöngyi neked is!:x Nos, igen, Polly egy drága kincs!:)))

Márti írta...

Nagyon szép lett!!!

Melinda írta...

Köszönöm, Márti! És azt is, hogy írtál nekem!:)

Amanda írta...

Nagyon jó lett. Nem is mondtad, hogy ennyire belehúztál, hogy ennyi új munkád van.

Szihaj írta...

Szuper lett :)))
Eltűntél "onnan"... De megtaláltalak :))
Millió puszi!

nöné írta...

Nézz be hozzám légyszíves, játékra hívlak!

Melinda írta...

köszönöm, Mónikám!:x Már hogyne mondtam volna, hogy mennyi munkám van. Sőt, láttad is őket!;))

Szia Hájnolom!:x:x:x Örülök, hogy megtaláltál!:) És köszi!

Gyöngyi kedves, szaladok!;)