2009. május 18., hétfő

WIPs





10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ezek fantasztikusan szépek!!

Judit írta...

Nagyon jók, és én annyira irigykedem:)

nöné írta...

Hűha, ezek igazán szépen alakulgatnak!

Melinda írta...

Köszönöm, Hölgyek!:x

A liláskéknek a fele van kész (eddig két gombóc van benne és összesen négy van), a türkizen pedig magam is meglepődtem, hogy kifeszítve már milyen nagy!:O De olyan, mintha a gombolyag nem is fogyna...;D Kíváncsi vagyok, mekkora lesz végül...

Judykám, kedves, miért irigykedsz?

Judit írta...

Hát mert én ilyet nem tudok:))

Melinda írta...

Ahhhha, vagy úgy!:) Ha gondolod, majd jól megtanítalak!;):x

Névtelen írta...

Melinda! Kukkants át a blogomba , vár rád egy kis meglepi.

Anice kötős blogja írta...

Csatlakozom az örömködőkhöz, hogy ilyen szép dolgokat mutatsz!

Ági írta...

Szia Melinda,
Figyelemmel követem egy ideje a blogodat és gratulálni szeretnék! Nagyon szépeket művelsz! :)
Ági

Melinda írta...

Köszönöm, Anice!:x

Ági, ez nagyon hízelgő és igencsak jól esik olvasnom!:))) Gyere máskor is!;)