2009. szeptember 21., hétfő

Baby blue

 
 

Design: my own
Yarn: approx. 200 grams of "allwool lambswool", 2ply, in "baby blue" colour
(it was on a big cone)
Needles: 3,25 mm circular bamboo

Size: approx. 200 cm by 30 cm

Még a múlt héten elkészült ennek a sálnak/stólának a babakék színű testvére. A lilával együtt át is adtam a tulajdonosainak, kicsi lányom óvónénijeinek. A színt nem sikerült szépen fotóznom, mert egyáltalán nem szürke, de nem is annyira kék, mint az az egyik képen látható. Valahol a kettő között van a valódi szín, szép, kellemes világoskék az életben.

Last week I finished the baby blue sister of this stole. Together with the grapevine one I already handed it over to the new owners, the kindergarten teachers of my little girl. I didn't succeed at taking nice pictures of it, since it is absolutely not gray, nor that much blue as it is to be seen in one of the pics. The real colour is somewhere between these two colours, a nice, pleasant light blue in real life.

13 megjegyzés:

Dora írta...

hu, hogy mennyire két különböző szint mutat a két fotó!
De nagyon tetszik a mintája! Szuper lett :)

Melinda írta...

Ó, hát igen, naaaagy fotográfus vagyok ám!;DDD
És köszönöm!:x:x:x

nöné írta...

Csak úgy, mint én:oD
Egyébként szürke vagy kék, nekem oly mindegy, a minta és a kivitelezés szépséges! Boldog lehet a tulajdonosa!

Macus írta...

Nekem már a lila is nagyon tetszett.Ez is szuper lett!
Macus
www.macusvilaga.hu

Judit írta...

Ez ugyanaz a kép? Nem semmi!
Amúgy megint egy szép darab:)))

Ilona írta...

Mesterdarab.

Timici írta...

szép lett ez is és nem kis darab, ezt aztán lehet tekerni-csavarni:o)))

Névtelen írta...

Ez nagyon szèp lett, nagyon tetszik nekem ez a minta. Es milyen szèp egyenletesen kototted! Imàdom az ilyen sàlakat!

Melinda írta...

Mennyi-mennyi kedves megjegyzés!:) Köszönöm szépen mindenkinek!:x

Kangamama írta...

Jaj, de kis finom munka!

Melinda írta...

Köszönöm, Kinga!:)

bucilla írta...

Hát ez mesés lett! És te tervezted a mintát is, annyira ügyes vagy! Óvónéni gondolom elájult! Én tuti elájultam volna.....

Melinda írta...

Jaaaaj, hát a mintát azért nem én terveztem!!! (Szép is lenne, ha ilyet tudnék - sóhaj...) Csak úgy értettem, hogy én dizájnoltam, tudooood, ilyen fennhéjjázósan, szóval, hogy én gondoltam ki, hogy a minta ennyiszer és így ismétlődjön... nnnna, mindössze ennyi!:DDD
És köszönöm!:x És azért akkora ájuldozás nem volt ám...:(