2009. szeptember 7., hétfő

Születésnapomra - For my birthday





Kedvenc sógornőmtől szoktam kapni ezt a táskát, szív alakú tűpárnát és tűtartót, születésnapom alkalmából. Bár az már egy hónappal ezelőtt volt, ez a tény mit sem von le az ajándékok felett érzett örömömből. És hát zöld... Zöld, zöld, ZÖLD!!!! Honnan tudhatta vajon...?:D Nagyon tetszenek!:))) Köszönöm szépen!

I got these presents from my SIL for my birthday. It's been a month ago, back in august, but still, I'm very happy with them. And they're green... Green, green, GREEN!!!! How could she know, that it's my favourite colour?:D I like them very much!:))) Thank you so much!

19 megjegyzés:

Melinda írta...

Hát ez szuper!!
Nagyon beletrafált a kedves sógornő:)

Dora írta...

Jaj, de nagyon szépek! És milyen jó zöld ez! Nagyon tetszenek!

Névtelen írta...

Először is, Isten éltessen sokáig!!!

Nagyon szép ajándékokat kaptál, ez a szín nekem is nagyon bejön.Használd egészséggel ezeket a szépségeket!

nöné írta...

De jó lenne nekem is egy ilyen ügyes sógornő!

Hesztia írta...

Isten éltessen sokáig!- így utólag is :) Nagyon csecse ajándékokat kaptál, használd egészséggel őket!!

Melinda írta...

Köszönöm szépen, Hölgyek!:) :x:x:x

Amanda írta...

Örülök, hogy örülsz! Az zöld anyag nagyon régi beszerzés, de eddig nem szólt, mi is akar lenni. Vagy csak én nem hallottam. Bár sokáig nem is tudtam, hogy zöldes vagy.
Használd egészséggel!

Nina írta...

Sehr schön!

Herzlichst
Nina

Melinda írta...

Naná, hogy örülök, Mónikám s újra, itt is köszönöm!:)))))

Nina, vielen Dank!:)

Manka írta...

Igy ismeretlenul is boldog szuletesnapot :) A taska nagyon tetszik nekem is, eloszor azt gondoltam, te keszitetted magadnak.

Melinda írta...

Köszönöm, Manka!:x Bár tudnék én is, akár csak hasonlóan is, varrni....:S

bucilla írta...

Boldog születésnapot neked, nagyon szép ajándékot kaptál, csodás ez a zöld!

Judit írta...

Nagyon jó lett. Szerintem ez nagyon szép zöld!

Melinda írta...

Betti, köszönöm szépen!:x

Judyka: én is imádom ezt a zöldet!:)

Babi néni írta...

Boldog születésnapot! ♥

Melinda írta...

Köszönöm szépen!:x

Timici írta...

nagyon szépeket kaptál:o))) ha meguntad vmelyiket csak szólj;o)

Melinda írta...

Köszönöm!:x
Azért nagyon ne számíts rá!:DDD

Polly írta...

Így nagyon megkésve, boldog születésnapot kívánok!