2011. augusztus 7., vasárnap

Langstroth








Minta/Pattern: Langstroth by Elizabeth Green Musselman
Fonal/Yarn: 555m DROPS Nepal by Garnstudio, 7139-es árnyalat/shade7139
Tű/Needles: 4,5mm és 5mm KnitPro kör- és zoknikötőtű/4,5mm & 5mm circular and DP KnitPro needles
 
Kicsit változtattam a mintán, mert nagyon masszív lett volna, ha - az amúgy sem éppen vékonyka fonalból - a pulóver teljes testén végig az "előírás" szerinti sejtmintát kötöm. Pedig tetszik a mintadarab is, nagyon. Így három ismétlésre szorítkoztam és igencsak elégedett vagyok az eredménnyel, mi több, a tervező maga sem botránkozott meg ezen a verzión, sőt!
A képek mosás/blokkolás előtt készültek, mely műveleteket azóta végrehajtottam és nem tapasztaltam minőségbeli elmozdulást a pulóveren, tehát a valóságot látjátok a fotókon.
A fonal továbbra is az egyik kedvencem.
 
Ravelled HERE! 

17 megjegyzés:

Annamari írta...

Nekem talán jobban is tetszik így, hogyha az egész sejtes lenne, akkor olyan túlterhelt lenne az egész pulcsi.

Zsu írta...

De aranyos kisfiad van!
És hogy hasonlít rád! :D
A pulcsi is szuper.

Ilona írta...

Ez a kiffiú titta annya....
Különben meg nagyon klasz a pulcsi.

Melinda írta...

Ó, köszönöm, Lányok!:x Tényleg ennyire hasonlít rám a Kishapsim? Én nem tudom megítélni.:))

Ani, nekem - ahogy írtam - tetszik az eredeti verzió is és egyszer talán, vékonyabb fonalból, meg is kötöm. Jó sokat elküszködtem, hogy mi is legyen vele, igaz?;D

paribanu írta...

Nagyon helyes, vagány kisfiad van és jól áll neki az anyu kötötte pulcsi:-)

Szabad tudni, miért ez a kedvenc fonalad?

Melinda írta...

Köszönöm, Kati!:)

Ez nem "a" kedvenc fonalam, hanem az egyik kedvenc.;) S hogy miért? Mert szeretem alapanyagokból áll (gyapjú és alpaka), viszonylag haladós a vastagsága miatt, nem bolyhosodik, finom meleg, valamint gyönyörű színekben kapható. És nem utolsó sorban megfizethető ára van.;D

paribanu írta...

Az nagyon-nagyon fontros!:-)

nöné írta...

Úgy látom, hogy a Fiatalúrnak volt kedve a fotózáshoz, még vagánykodott is:o)
Klassz lett így a pulcsi. Hiányolom az ujjáról a sejtmintát:o)

Melinda írta...

Igen, jól látod, Gyöngyöm, most nagyon jól érezte magát fotózás közben.:))
A sejtminta végül azért maradt le az ujjáról, mert nem volt kedvem matekozni a szaporítások miatt folyamatosan változó szemszámokkal.;D

Irenka írta...

Nagyon klassz pulcsi, nekem jobban tetszik így, az alján mintásan, mintha teljesen.

Melinda írta...

Köszönöm, Irenka!:)))

Maris írta...

Huligángyerek vagány pulcsiban - tök jó :-D

Melinda írta...

Köszönöm, Maris!:x
Egy ilyet Bencének, például? És akkor nem kell megvárnod az unokahugit.;D

Csilla írta...

Nekem is mindkét változat tetszik a sok és a kevés sejtmintás is. Mükás képek a kis csibész fickóról, ezeken nagyon kis csibésznek néz ki :)
Lehet megkötöm a keresztfiamnak én si valemelyik verziót.

Melinda írta...

Köszönöm, Csilla!:x
A kis csibész nagyon elemében volt fotózáskor, tette-vette magát, meg kellett zabálni.:D
Biztatlak a pulóver megkötésére, haladós és szép, szeretni fogják, vágj bele!:)

Névtelen írta...

Ilyen egy belevaló nagyfiú, belevaló pulcsiban. Nagyon helyes! :)

Klassz ez a pulcsi, nekem is megtetszett.

Melinda írta...

:))) Köszönjük, ezt a dicsértetet feltétlenül átadom a fiatal úrnak.