2011. augusztus 9., kedd

Water Lilies







Minta/Pattern: Water Lilies by Marjolein Thunnissen
Fonal/Yarn: 750m Bóbita (kifutott) a Barka Fonaltól, Mályva árnyalat /
750m Bóbita (discontinued) by Barka Fonal, shade Mályva
Tű/Needles: 3,5mm KnitPro körkötőtű/3,5mm circular KnitPro needles
Nagyon régen készen lehetett volna már, ha korábban sikerült volna magam rávenni az ujjak bevarrására... De neeeem. Pedig végül nem volt egy ördöngösség, most már nem is értem, miért pakolgattam a szerkezetkész darabot innen-oda, onnan-ide ilyen sokáig.
Mindenben követtem a minta leírását, de ezt a jövőben nem tenném. Szebbek lennének ugyanis a vállak, ha rövidített sorokkal készültek volna és nem szakaszos lekötéssel, továbbá az ujjakkal is egyszerűbb lett volna elbánni, ha a karkivágásból indultam volna, szintén rövidített sorokkal kialakítva az íveket. De mindegy, nekem így is nagyon tetszik és végre kipróbálhattam a mattress stitch-t is, ami nagyon szép eredményt hoz. Én eleddig mindig összehorgoltam a kész darabokat, de be kell lássam, ez így sokkal szebb. Szinte nem is látszik, hol van összedolgozva a kardigán.
A gombok virág alakúak, gyöngyházból vannak.
Ravelled: HERE!


29 megjegyzés:

Annamari írta...

Nagyon tetszik, a színe is nagyon jó. S azok a gombok...

Maris írta...

Szólok öcsémnek, hogy egy unokahúg is kéne nekem, akinek lehetne ilyeneket kötni!!!!
(Nem mintha a Bencének már kötöttem volna bármit is két sapkán kívül, de nem baj. Ha unokahúgom lenne, IGENIS kötnék :-)))

Tök cuki Jázmin ebben a kardigánban!

Melinda írta...

Köszönöm, Annamari!:x

Maris!!! :DDD
Köszönöm szépen!:x

Macus írta...

Így egyben, minden részében szép. Az a jó kis összeöltés nekem is kedvencem lett, amióta megismertem.

Melinda írta...

Ugye milyen hasznos technika, Macus? Köszönöm szépen!

Otthon Művek írta...

Nagyon szép, tiszta Jane Austen! Kellemes szín, és remekül áll a kislánynak!

Melinda írta...

Köszönöm, Adél! Látod, Jane Austinra nem is gondoltam, pedig van benne valami...:))

Любонька írta...

Красивая получилась кофточка и название такое милое - водяная лилия!
Жаль только, что девочка такая грустная...

Melinda írta...

I wish I could fully understand what you have written to me - I can read and understand only a few of your words, but thank you, anyway!:)))

paribanu írta...

Igen, egyetértek a Jane Austinra tett utalással! Remek.
Igazán kislányhoz illő. kedves, természetes és bájos...

Melinda írta...

Köszönöm, Kati!:x

Ilona írta...

Nagyon szép. A kardigán is.

Melinda írta...

:))) Köszönöm, Mamzi!:x

Cserny Cherry Ildikó írta...

Látom te már készülsz az iskola kezdésre. :) Nagyon szszép lett! Kellemes fáradt mályvaszín, egy egyszerű de nagyszerű fazon és egy helyes kislány. Mindent együtt véve szuper végeredmény!

Irenka írta...

Mennyi szépség van ezeken a képeken! A lánykád, a kardi, a gombok, a haj, a szoknya...
És a Bóbita ilyen szép simával kötve? Eddig csak csipkés ötleteim voltak hozzá, ideje átgondolni.

Любонька írta...

Azt írta, hogy a blúz kiderült, nagyon szép! Az egyetlen Kár, hogy a lány volt, olyan szomorú ...

Melinda írta...

Igen, Ildi, jól látod, közeleg az iskolakezdés.:) Köszönöm!

Irenka, igen, ilyen szép a Bóbita megkötve, te is gondold át, érdemes!;)

Oh, thank you for translating your words into Hungarian, that is very sweet of you!!!:)) Jazmin wasn't sad at all when taking the pictures, she just didn't want to smile.:))) It just happens sometimes.;) Thank you again for your kind comment!:)))

Csilla írta...

Csinos, romantikus darab, és nagyon remekül áll a kis hölgyikédnek.

Melinda írta...

Köszönöm, Csilla, ezt el is mondom neki!:)

Kriszti írta...

Nagyon komoly a nagylányod, ebben a szép kardigánban, pedig igazán csinos darabbal bővült a ruhatára.

Gyönyörű a haja is. Sajnos Dorka nem tűri a hosszú hajat. :(

gabi írta...

Nagyon szép a kardigán a színe is nagyon kis finom! Nagyon jó ez az összevarrási technika, köszi érte!

Melinda írta...

Köszönöm szépen nektek is, Lányok!:)

MrsYarnart írta...

csinos! és milyen jól áll a lányodnak! (én viszont a te leírásodból nem értettem sokat:méghogy matress stitch meg rövidített sorok, meg szakaszos kötés... ebből is látszik, van még mit fejlődnöm) :D

Melinda írta...

Csodás darab lett ismét Druszám!olyan édes benne a lánykád!:D
Ha lesz időd,nézz be hozzám,elkezdtem a fonaladból egy kendőt...de a paramétereire már galád módon nem emlékszem:( És lehet,hogy rosszul kalkuláltam,mert kevés lesz...lehet még ilyen szépséget reprodukálni egyáltalán?:DD

Melinda írta...

Kedves MrsYarnart, köszönöm!:x A matress stitch egy összedolgozási forma, megnézheted, ha rákattintasz a linkre, amit a szó takar. A "szakaszos lekötés", amit én neveztem el annak, mert fogalmam sincs, hogy egyébként hogyan hívják :), azt takarja, hogy egy részét lekötöm a sornak majd folytatom ugyanazt a sort. Rövidített sorokkal viszont szebb lesz, nem keletkeznek lukak, hanem szép ívelten adja ki a vállat - vagy amit éppen (erről is van számtalan videó a youtube-on). Nekem is van mit fejlődnöm ezen technikák terén, nem aggódj!:D

Druszám, köszönöm szépen!:x A fonal paraméterei: 400m/100g, de már nem tudom, milyen összetétel... És olyan mintát válassz, ami kifutja ebből a hosszból, mert reprodukálni, sajnos, nem tudom.:D

MrsYarnart írta...

köszönöm, tanultam most is. aztán egyszer majd talán hasznosítom is :D addig meg csodálom az ilyen szép darabokat :)

Melinda írta...

Igazán nincs mit!:):x

Névtelen írta...

Nagyon csinos!

Melinda írta...

Köszönjük szépen!:x