2009. augusztus 25., kedd

Springtime Bandit



Design: Kate Gagnon Osborn
Yarn: 3x50g Naturally Harmony, 10ply 100% pure New Zealand Merino, shade: 801
Needles: 5,5 mm circular Inox


Nagyon szerettem kötni és 2 nap alatt el is készült. Könnyű, kellemes, jól megírt minta, szeretettel ajánlom mindenki figyelmébe!:)
Vékonyabb fonalból kecsesebb lenne, így viszont van egy rettentően meleg kendőm a télre, amire biztos szükségem is lesz.

I loved to knit this shawl, I finished it just in two days. It is an easy, pleasant, well written pattern, I recommend it to everybody, you'll like it!
If having knitted it from a thinner yarn, it would have been softer, but now I have a horrendously warm shawl for the winter, which I definitely will need then.

20 megjegyzés:

Norvég Halász írta...

Valaki roppant termékeny mostanában! :))

nöné írta...

Hát kérem szépen, ez nem járja! Csak kapkodom a fejem a gyönyörű kendőid láttán. Nagyon ügyes vagy! Úgy látom, előre megkötöd a terveidet, hogy a munkába való visszatérésednek ez nehogy már akadálya legyen:o)
Érdekes minta, tetszik!

Judit írta...

Hát ez hihetetlen! Máris kész vagy egy ekkora munkával???
Nagyon szép!

Dora írta...

Basszus, én is egyből erre gondoltam, hogy ezt nem hiszem el, hogy már megint kész van egy. Azért vicces, hogy Springtime a neve és télen fogod hordani ;) De szép nagyon!

Melinda írta...

Köszönöm, kedves Hölgyeim!:)

Gyöngyi, jól látod a helyzetet, muszáj most belehúznom, mert nagyon hamarosan szinte semmi időm/energiám nem lesz szeretett hobbijaimra...:'(

Judykám, azért csalóka ám ez, mert a fonal viszonylag vastag, ezért nagyon halad már egy sor lekötésével is. Jóval kevesebbet kell vele bíbelődni, mint egy cérnavastagságúból kötöttel.:)

Hja, és rájöttem ám, mint naaaaagy matekos, hogy aug. 20-22. az nem kettő, hanem három nap, tehát három napig készült a banditám!:DDD

Melinda írta...

Dóra!:)))) Ezen én is kacarásztam már, mármint hogy a tavaszhoz - esetemben - vajmi kevés köze van.:DDD Körül-belül olyan meleg, mint egy kazán!:)))

Dora írta...

Miért nem lesz időd nem sokára a hobbidra?

Timici írta...

ezt már én is kinéztem magamnak;o)
nagyon szép lett, tetszik a fonalad is és hogy nekem való tűvel kötötted:D
áruld el, hogy napi hány órát kötötted? olyan jó lenne ha én is tudnék 3nap alatt megkötni egy kendőt...de nem hiszem, hogy menne:(

Melinda írta...

Dóra, azért, mert megyek vissza dolgozni.

Timici: na, ha kinézted, kössed is meg, nagyon klassz minta!:) És a tű mérete is valóban neked való, eszemben is voltál, akár hiszed, akár nem!;D Tyűűű, hát nem tudom, hány órát köthettem. A tűzijáték alatt kezdtem el és akkor késő estig, aztán másnap, míg Krampusz aludt délután (kb. 2 óra), plusz este, és harmadnap ugyanígy. De rendesen zombultam is ám miatta!;D És nem volt célom a 3 nap, csak így jött ki. Nem lóverseny ez!:x

Dora írta...

Hát igen, én is lassan dolgozok újra. Kiváncsi leszek, hogy nekem is mire futja majd az időmből, vagy mennyire leszek fáradt esténként...

Melinda írta...

Igen, tudom, mondhatni, közös a cipőnk!;D Én tudom magamról még régebbről, hogy nagyon kimerült leszek, úgyhogy örülök, ha a blogokat lesz energiám többé-kevésbé követni.:(

Timici írta...

de aranyos vagy, ez igazán jól esett:o)
hát ha ennyire bíztatsz, lehet belevágok;o)

Kriszta írta...

Azt a, de gyors vagy :) Nagyon jó lett ez a kendő is :) Hol lehet a mintájához hozzájutni? :D

Melinda írta...

:) Köszönöm!
A minta innen letölthető.

Nina írta...

Wunderschön!
Auch der Kiri ist dir spitzenmässig gelungen :-)

Herzlichst
Nina

Melinda írta...

Danke, danke sehr, liebe Nina!:))

Szentpyr írta...

Nahááát, meg hűhaaa! Csoda miket művelsz, most jobban beleolvastam/néztem a blogodba és gyönyörű dolgok kerülnek ki a tűid alól!!!!

Melinda írta...

:)) Köszönöm szépen!

Névtelen írta...

Egészen hasonló a mintája a közös kötésű Titania-hoz, nem? Szépséges lett és vastag fonalból is nagyon jól mutat, így télen is csinos leszel. ;-)

Melinda írta...

Most jól megnéztem a Titániát és valóban emlékeztet rá ez a minta.:) De a luksor a levelekben itt máshogy készül. Ha jól láttam, a Titániában ráhajtás, sima, ráhajtás, itt pedig sima, ráhajtás, sima, ugyanabba a szembe.

És remélem, csinos leszek!;)))